20 Nisan 2020 Pazartesi

KAYBOLMAK(Meydan Okuma 5.Gün)


Meydan okumanın beşinci günündeyiz. Bugünün sorusu şu :

"En son ne zaman kayboldun? Hikayesini anlatsana."

Çok sık kaybolayan biriyim, fiziksel ve ruhsal olarak :) En son ne zaman kaybolmuştum hatırlamıyorum ama hiç unutamadığım bir kaybolma anımı anlatabilirim.

Daha önce gitmediğim, hiç bilmediğim ve epeyce de büyük olduğunu tecrübe ederek öğrendiğim bir hastaneye yolum düşmüştü bir gün. Hastane çıkışında yağmur başladı, şimşekten de korktuğum için iyice gerildim, otobüs durağının hangi yönde olduğunu şaşırdım. Hastanenin arka tarafına gitmişim. Ağaçlık, ıssız bir yol düşünün, yağmur yağıyor. En az on tane köpek, hatta daha fazla da olabilir, yolun kenarına sıralanmış yatıyor. Ne yapacağımı şaşırmış halde ağlayarak yürümeye başladım. O sırada bir araba geçti yanımdan, durdu, yardımcı olmak istedi. Bir korkudan diğerine atladım, denize düşen yılana sarılır misali yabancı birinin arabasına bindim. Şoför kadındı ve çocuğu vardı, kötü niyetli olmayacağını düşündüm. Çok şükür ki değildi ama olabilirdi. 

Bu olay benim için büyük bir ders oldu. Kendi içsel aleminde istediğin kadar kaybol ama İstanbul gibi kocaman bir okyanusta tek başına bilmediğin sulara yelken açma.

2 yorum:

  1. İstanbulda yaşayıp da kaybolmamak mümkün değildir herhalde.
    Yıllarca oraya ait olan insanlar bile zorlanırken, sen sonradan oraya eklenen biri olarak daha çok zorlanıyorsundur... Beni hep korkutan bir şehir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep,

      Biraz olsun öğrenmem gerekirdi sanki :)

      İstanbul'un güzel köşeleri de var, mesela Moda sahili, Kadıköy, nasıl güzel yaşardın orada 😊

      Sil

MACERANIN SONU

Bugün meydan okumanın son günüydü. Birkaç gün fire versem de tamamlayabildiğim için mutluyum. Sanal alem koca bir ok...