22 Nisan 2020 Çarşamba

ÇİZGİ FİLM KARAKTERİ (Meydan Okuma 8.Gün)


Meydan okumanın sekizinci günündeyiz. Bugünün sorusu şu:

"24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin ?"

Ben Heidi ile bir arada olmak isterdim. Onun bitmek bilmez enerjisi ile Alpler'in yeşil ve tertemiz doğasında koşmak isterdim. Peynir kızartıp  keçilerin taptaze sütünden içmeyi, özgürlüğü doyasıya yaşamayı umut ederdim.

Kendimi hep ev kuşu olarak tanımlardım ama sürekli evde olmak beni öyle yordu ki... Ben bile sıkıldıysam herkes sıkılmıştır. Keşke hep birlikte Heidi'nin yanına ışınlansak, koşsak koşsak, yıldızları izlerken yorgunluktan uyuyakalsak... 

2 yorum:

  1. Bugün hepimiz hayali de olsa Heidi'nin yanına koşmuş, onun yerine geçmişiz :)
    Özgürlüğü doyasıya yaşamak elimizde olsa bile, çok az kişi Heidi gibi yaşamayı seçecek maalesef. Keşke onun gibi yaşamayı başarabilsek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep,

      Evet, öyle olmuş galiba. Heidi seviliyor ve yerinde olmak isteyenler özellikle şu dönemde çok fazla.

      İnşallah başarırız Heidi gibi keyifli yaşamayı😊

      Sil

MACERANIN SONU

Bugün meydan okumanın son günüydü. Birkaç gün fire versem de tamamlayabildiğim için mutluyum. Sanal alem koca bir ok...